Ny organisering
Vi har oprettet en række teams og andre jobfunktioner, der skal tage sig af divisionens forskellige opgaver. Der vil være (mindst) et divisionsledelsesmedlem i de fleste teams, men det er planen, at vi finder en række øvrige deltagere til de enkelte team (flere under-udvalg findes allerede, fx dem til de forskellige grenes fællesarrangementer). Til de enkelte teams og jobfuntioner har vi lavet en opgavebeskrivelse, som I kan se herunder:
Opgavebeskrivelser (er på vej)
- Udviklingsteamet står for GL-netværket, samt udviklingstilbud til grupperne
- Netværksteamet skaber netværk mellem gruppernes forskellige ledere m.fl., fx netværk for juniorspejderledere, netværk for bestyrelsesmedlemmer eller netværk for gruppewebansvarlige.
- Eventteamet står for alle de fælles arrangementer, hvor spejderne mødes på tværs. Det er fx turneringer og sommerlejre.
- Divisionssekretær
- Mødekoordinatoren
- Grejteam
- Sikkerhedsteam
- Divisionsledelsen
- Kassereren
- DC'erne